מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
איתור נזילות

איתור נזילות – להיות אקטיביים בפתרון בעיות איתור נזילות זה דבר שכל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליו כשהוא מקבל חשבון מים. יכול להיות שאם


הדס
פורסם: 2/16/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית איתור נזילות

 

איתור נזילות – להיות אקטיביים בפתרון בעיות
איתור נזילות זה דבר שכל אחד מאיתנו צריך לחשוב עליו כשהוא מקבל חשבון מים. יכול להיות שאם הייתם עושים איתור נזילות, הייתם מוצאים שהחשבון שלך גבוה פי כמה ממה שהיה אמור להיות וזה רק בגלל שאיתור נזילות גילה לכם בעיות בצנרת. אם אתם חושדים שעלולות להיות לכם נזילות, חבל שתשבו בחיבוק ידיים, תשלמו סכומים גבוהים יותר ממה שהייתם צריכים בחשבון המים, וזה רק בגלל שאתם חושבים שלהזמין אדם שיבצע עבורכם איתור נזילות כרוך בכאב ראש.
 
כל דבר שאנחנו לא מבינים בו, איתור נזילות נכלל תחת קטגוריה זו, עבור רובנו, נראה לנו מסובך פי כמה ועם הסיבוך הזה אנו לא תמיד מעוניינים להתמודד ולכן לא מזמינים איתור נזילות, מעדיפים לחיות את חיינו כפי שהם כיום, בלי לנסות לתקן, כי אין לנו רצון להיחשף ללחץ נוסף שייווצר עם הכנסתו של דבר מה לא מוכר לחיינו. אנחנו, כבני אדם, תמיד שואפים להיות מאושרים יותר ולפי הגיון זה, עדיף היה לו כולנו היינו מרימים טלפון ומבקשים שיבצעו איתור נזילות בצנרת ביתנו או דירתנו, וזה על מנת שנהיה בטוחים שהעלויות שאנחנו משלמים הן אכן נכונות ומותאמות לרמת השימוש שלנו במים. אבל למעשה, בגלל גורם האי וודאות, אנחנו לעיתים מרגישים שנהיה מאושרים יותר בלי איתור נזילות. זאת אומרת – אנחנו לא באמת יודעים אם יש נזילה, יכול להיות שהכל בסדר, ואנחנו מעדיפים לחיות את חיינו באמונה שהכל בסדר במקום להזמין אדם שיבצע איתור נזילות תוך שימוש במכשור שאנחנו לא מבינים ויתעסק לנו בצינורות. אנחנו לא רוצים את כאב הראש הזה ומעדיפים לעצום עיניים אל מול עלויות מים גבוהות מהרגיל. אחרי הכל, מים אינם יקרים במיוחד בימינו ואנחנו מעדיפים לשלם אקסטרה על מים במקום לתת לזר לבצע איתור נזילות ולהכניס כך יותר לחץ ממה שגם ככה יש, לחיינו.
 
רובנו פועלים בצורה כזו באופן לא מודע. ההחלטה שלא להזמין איתור נזילות ולקוות שהכל בסדר אנחנו עושים עבור עצמנו, מבלי להטריד את עצמנו בה. אבל אם אנחנו מודעים לכך שעלולה להיות תקלה ואיתור נזילות יכול להוביל אותנו לפתרון, אנחנו כבר לא יכולים להתעלם מהצורך באיתור נזילות. ברגע שאנחנו מודעים לדברים אנחנו חייבים להתייחס אליהם כי הם לא ייעלמו מעצמם וזה הזמן שלנו לפעול בהיגיון. כשחושבים בהיגיון, ברור שבעיה של עלויות גבוהות על מים באופן פתאומי לא תפטר בעצמה, אלא רק על ידי בדיקה ואיתור נזילות ושזה הפתרון הנכון.
 
עדיף לנו לנסות להיות מודעים תמיד להחלטות שאנחנו מקבלים באופן אקטיבי ובאופן פאסיבי. באופן פאסיבי במובן שיכול להיות שנעדיף לחכות ולא להזמין איתור נזילות, אבל אם אנחנו רוצים להיות אלו ששולטים בחיינו, עלינו להיות אקטיביים בפתרון בעיות ואיתור נזילות הוא כלי לעשות בדיוק את זה.