מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
מהנדס בניין

מהנדס בניין טוב יודע את הגבולות של עצמו אם אתה חושב שלהיות מהנדס בניין זה משוש חייך תהיה מוכן להרבה עבודה קשה. מהנדס בניין עושה דבר מופל


הדס
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מהנדס בניין

 

מהנדס בניין טוב יודע את הגבולות של עצמו
אם אתה חושב שלהיות מהנדס בניין זה משוש חייך תהיה מוכן להרבה עבודה קשה. מהנדס בניין עושה דבר מופלא – הוא לוקח רעיון ערטילאי, מקורי, והופך אותו למציאות, תחת מגבלות האפשרי. מהנדס בניין יודע לנהל פרויקטים גדולים, לקחת על עצמו אחריות כבדה וחייב תמיד לפקוח עין דקדקנית וממוקדת על העומד לפניו. האחריות על כתפיו של מהנדס בניין שהפרויקט בניהולו יקרום עור וגידים בהתאם לרעיון והוא צריך לבחון היטב את התכנית, בכדי לוודא שהיא פיסי בילית. אם ברצונך להיות מהנדס בניין, העתיד צופן לך שעות ארוכות של עבודה קשה, אך, עם זאת, מאתגרת ומעניינת מאין כמוה. אתה תמצא את עצמך שקוע תמיד בבחינת איכות העבודה ותתרגש בכל פעם שתראה שרעיון מקורי שלך אכן צלח את מבחן המציאות. כמהנדס בניין, יגיעו ימים שתוכל להתהלך ברחובות ולהצביע על מימוש פיזי של תוצרים פרי מוחך ואין מדהים מזה.
 
אולם, להיות מהנדס בניין, כפי שכבר ציינתי, זו עבודה קשה אשר לוקחת ממך הרבה שעות ובשל כך עלולה להיות שוחקת אם לא מתאווררים מהלחץ למספיק זמן בין פרויקטים, ואפילו בזמן פרויקטים. מהנדס בניין טוב יודע מתי הוא קרוב לגבול שלו, מתי דעתו כבר מתפזרת והוא אינו מפוקס מספיק בכדי לתפקד בצורה מיטבית, ומהנדס בניין טוב לא רק שיהיה מודע למגבלות אנושיותו, הוא לא ינסה למתוח אותם בגלל שלעבודה שלו ישנן השלכות הרות גורל, ואם אינו יכול להיות ממוקד, התוצאות של זה מסוכנות. אז אם זה המקצוע שאתה מייעד לעצמך, אם אתה יודע שהאדרנלין יזרום במהירות בדמך ברגע שתעמוד בראש פרויקט גדול, תלך על זה, אבל תזכור תמיד שיש לך מגבלות וכמה נמרץ שלא תהיה, אתה לא סופרמן, אתה בסך הכל בנאדם עם מוח מבריק. ואתה יכול לשנות את העולם, מבחינת הבניה, בצורה הרבה יותר מוצלחת, אם תישן טוב בלילה ותדע לקחת חופשות.
 
מהר מאוד החלום הגדול שלך להיות מהנדס בניין יכול להרגיש כמו הסיוט הכי גדול וזה לא יהיה בגלל שבחרת במקצוע הלא נכון, אלא בגלל ששחקת את עצמך יותר מדי. כפי שכבר רשמתי, לכל אדם יש גבול למה שהוא מסוגל לתת מעצמו, גם אם אתה כולך מלא אנרגיות ומעוניין לרוץ קדימה ולסיים את העבודה שהתחלת, אתה יכול למצוא את עצמך עייף נפשית מהלחץ המתמיד. ככל שתתאמץ יותר, כך השלב הזה יגיע מהר יותר, ולכן, כמו הכל בחיים, גם בעבודה, צריך לעשות הכל במידה הנכונה ולתת לגוף להנחות אותך מתי הגיע הזמן לקחת פסק זמן, ולא למוח הקודח מרעיונות. אתה תוכל להיות מהנדס בניין מצוין, אם רק תשמור על ציפיות ריאליות מעצמך.