מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
שמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין שמאי מקרקעין הוא מקצוע ותיק הצובר תאוצה ומקבל הכרה רחבה וחיובית בעיקר בשנים האחרונות, המאופיינות ברכישות נדל'ן רבות. שמאי

נועה
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית שמאי מקרקעין

 

שמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין הוא מקצוע ותיק הצובר תאוצה ומקבל הכרה רחבה וחיובית בעיקר בשנים האחרונות, המאופיינות ברכישות נדל"ן רבות. שמאי מקרקעין הוא עיסוק אשר בא לידי ביטוי בהקשרים רבים, אשר המכנה המשותף לכולם הוא הקשר שלהם לתחום הנדל"ן. הקשרים אלו יסקרו במאמר הבא.

שמאי מקרקעין מהותי לכל הקשור ברכישת נכס. אם מדובר באדם פרטי או בחברה עסקית, חשוב להיעזר ולסמוך על המלצותיו של שמאי מקרקעין בכל הקשור לכדאיות רכישה של נכס כלשהו. השמאי יבדוק סוגיות חשובות בנוגע לנכס הפוטנציאלי כמו: מה שוויו, מה הרווח הצפוי, האם כדאי להתגורר בו או דווקא להשכיר אותו, ועוד. 

שמאי מקרקעין הוא אדם ניטראלי ומוסמך לתחום השמאות לאחר שעבר בהצלחה בחינות ונרשם במועצת שמאיי המקרקעין בישראל. עובדה זו הופכת שמאי מקרקעין לפוסק בענייני נדל"ן ואת חוות דעתו לאמתית ונכונה, בין אם כלפי לקוחותיו ובין אם כלפי גורם שלישי כמו בית משפט והרשויות. מכיוון שכך, חשוב ביותר לוודא כי שמאי מקרקעין הוא אכן מוסמך למקצוע. אם הוא אינו מוסך הוא עשוי לגרום לנזק כלכלי של ממש ללקוחותיו ואף לפגוע בתדמית החיובית של המקצוע.

שמאי מקרקעין מוסמך ידע להעריך נכס מהיבטים שונים, אשר לקוחותיו אפילו לא יהיו מודעים לחשיבותם ולהשפעתם על הנכס הפוטנציאלי. אופי האוכלוסייה, מספר גני הילדים באזור ומספר שטחי המסחר והעסקים בסביבה הם רק חלק משיקולים אלו בהם מתחשב שמאי מקרקעין בעבודתו בכדי להבטיח את הרווח הכלכלי המקסימאלי עבור לקוחותיו. 

כאשר אנו חושבים על רכישת נכס או מעוניינים בחוות דעת אובייקטיבית בנושא נדל"ן טוב נעשה אם נפנה אל שמאי מקרקעין מוסמך ומנוסה אשר יענה לנו באופן יסודי על כל שאלותינו וימנע מאיתנו הפסק כספי ועוגמת נפש.