מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
שמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין- עבור קניה יותר בטוחה של הבית כאשר אנחנו עומדים מול קניה של נכס, בין אם זה לשימוש פרטי או בתור השקעה, אנחנו רוצים לקבל את

אלעד
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית שמאי מקרקעין


שמאי מקרקעין- עבור קניה יותר בטוחה של הבית

 
כאשר אנחנו עומדים מול קניה של נכס, בין אם זה לשימוש פרטי או בתור השקעה, אנחנו רוצים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר האפשרית- נדלן הוא השקעה רצינית של משאבים וזמן, ולכן אנחנו רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהנכס שבו אנחנו משקיעים שווה את הכסף.
 
כדי להיות בטוחים שאנחנו אכן מקבלים את התמורה המלאה עבור הכסף שלנו, בא לעזרתנו שמאי מקרקעין- שמאי מקרקעין מבצע הערכה של הנכס ונותן חוות דעת לגבי השווי שלו. באמצעות ההערכה של שמאי מקרקעין אנחנו יכולים לקבל תמונת מצב יותר מקצועית לגבי כדאיות העסקה בשבילנו.
 
שמאי מקרקעין בפרט ושמאים בכלל הם אנשי מקצוע שתפקידם הוא להעריך (שומה, בארמית, משמעותה להעריך). שמאי מקרקעין, באופן אישי, מעריך נכסי נדלן, זאת באמצעות ידע וניסיון שצבר במהלך השנים. באמצעות ידע לגבי מבנים, באמצעות ניסיון לגבי שווי נכסים באזורים שונים בארץ ולפי מצב הנכס באופן כללי, שמאי מקרקעין יכול לחוות את דעתו.
 
כאשר אנחנו רוצים להיות סמוכים ובטוחים שאנחנו מקבלים תמורה עבור הכסף שלנו, במיוחד כאשר מדובר באחת ההשקעות הגדולות ביותר בחיים שלנו, שמאי מקרקעין הוא בעל המקצוע אליו אנחנו אמורים לפנות- באמצעות מתן חוות דעת מקצועית אנחנו יכולים לדעת, קצת יותר, כמה באמת שווה הנכס שאנחנו שוקלים לקנות ובהתאם לכך לבצע החלטה יותר שקולה לגבי כדאיות העסקה. כאשר אנחנו באים לבחור שמאי מקרקעין, אנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שלכל הפחות יש לו ניסיון וידע מאחורי, זאת בגלל ההגבלות המחמירות של הסמכת שמאי מקרקעין אשר כוללת לימודים, מבחנים ותקופת הכשרה.