מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
איתור נזילות

איתור נזילות איתור נזילות הוא אמצעי שבעזרתו אנחנו מגלים נזילות, רטיבות, סדקים בצנרת ובעיות איטום של הגג. איתור נזילות נועד לעזור לנו למ


הראל
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית איתור נזילות

 

איתור נזילות

איתור נזילות הוא אמצעי שבעזרתו אנחנו מגלים נזילות, רטיבות, סדקים בצנרת ובעיות איטום של הגג.
איתור נזילות נועד לעזור לנו למצוא ולתקן את כל הבעיות אשר יוצרות רטיבות בתוך הבית שלנו- בעיות אשר יוצרות עובש, פטריות ונזילות. בין אם מדובר על קושי בחורף כאשר הגג אינו אטום מספיק ויש נזילות לתוך הבית או מדובר בפיצוץ בצנרת אשר יוצר כתמי רטיבות, עובש ופטריות על הקיר.

איתור נזילות עכשיו נעשה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על ידי מכשיר שיוצר תמונה באמצעות גלאי תרמי- איתור נזילות באמצעים שכאלה יוצרים תמונה שמתבססת על טמפרטורה כדי לראות איפה יש ליקויים בצנרת, נזילות, סדקים וכן הלאה. בידיו של בנאדם מיומן, איתור נזילות באמצעים של גלאי תרמי יכול לתת לנו תמונה מלאה ושלמה לגבי הליקוי ואיפה בדיוק הוא נמצא. כאשר זה מתקבל אנחנו יכולים לחסוך הרבה כסף שאחרת היה הולך על שבירת תשתית מיותרת או תיקון של משהו שאינו פותר את הבעיה. כאשר יש לנו תמונה תרמית אנחנו יכולים לבדוק בדיוק מה מקור הבעיה ולטפל בו ישירות. למרות שזה לא תמיד עוזר לנו שכן לפעמים אנחנו ממילא צריכים להרוס תשתית רחבה כדי לייבש או לתקן צנרת, איתור נזילות בהחלט יכול להיות, במקרים מסוימים, משהו שיחסוך לנו הרבה מאוד כסף, למרות שמחיר העלות של השירות עצמו יותר יקר מבדיקה רגילה.

אז איך זה עובד? איתור נזילות באמצעים של גלאי תרמי יוצר תמונה באמצעות טמפרטורה- הוא בודק מה האזורים שבהם יש ליקויים דוגמת רטיבות ונזילות באמצעות הטמפרטורה של המים לעומת הטמפרטורה של שאר הבית- הצינורות בתמונה תרמית בולטים ויוצרים תמונה שבה אפשר לראות האם יש סתימה, נזילה, דליפה, רטיבות וכמובן- איפה בדיוק זה נמצא.
באמצעות איתור נזילות ניתן לגלות שכבת מים שנמצאת מתחת לשכבת איטום בגג, כתמי רטיבות שנמצאים בקיר פנימי של בית או הצטברות של מים מתחת ליריעות אטומות.

איתור נזילות צריך להיעשות על ידי בעל מקצוע מיומן- הוא צריך להיות בקיא בעבודה שלו ומספיק מנוסה לזהות, לקרוא ולתרגם את מה שהגלאי התרמי מראה. כך, בנאדם שאינו מיומן דיו יכול לחשוב שבעיה חיצונית (חוס איטום) הוא למעשה בעיה פנימית (סדק או עיבוי, למשל) וכך לבזבז לנו זמן יקר והרבה כסף על משהו שאינו פתר את הבעיה. מכיוון שכך ובהתאם לזאת חשוב שבעל המקצוע שמבצע את העבודה בשבילנו יהיה מספיק בקיא בכל תחום איתור נזילות כדי שיוכל לספק לנו שירות אמין ואיכותי.

בין אם מדובר על איתור נזילות לפני כניסה לבית חדש או איתור נזילות שנועד לעשות בדק בית תקופתי, איתור נזילות יכול לספק לנו מידע חשוב ורב ערך לגבי המצב הנוכחי של הצנרת שלנו ואיך אפשר לטפל בה כדי שתחזיק מעמד עוד הרבה מאוד זמן.