מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
איתור נזילות

איתור נזילות איתור נזילות נועד כדי לעזור לנו למצוא ולתקן ליקויים שיש בצנרת, באיטום או בכל דבר אחר שעשוי לגרום לנזילות בתוך הבית שלנו. אי


הראל
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית איתור נזילות

 

איתור נזילות

איתור נזילות נועד כדי לעזור לנו למצוא ולתקן ליקויים שיש בצנרת, באיטום או בכל דבר אחר שעשוי לגרום לנזילות בתוך הבית שלנו. איתור נזילות נועד בראש ובראשונה להוות בדק בית עבור בתים שאנחנו שוקלים להיכנס אליהם. איתור נזילות נועד גם כדי לעשות בדיקות תקופתיות לראות מה מצב הצנרת שלנו והאם היא דורשת התייחסות.

איתור נזילות נועד כדי לספר לנו על מצב הצנרת בתוך בית מסוים. כאשר אנחנו עומדים בפני קניה של בית חדש ואנחנו רוצים לערוך בדק בית כדי לגלות את כל הליקויים שיש במבנה, באיזה היקף מדובר וכמה זה יעלה לנו, בין אם אנחנו רוצים לדעת מה כדאיות הקניה בשביל עצמנו או שאנחנו רוצים להעריך את שווי הנכס באמצעים יותר מקצועיים מאשר מה שהמוכר מבקש.

איתור נזילות מתבצע על ידי אמצעים וכלים טכנולוגיים מתקדמים ובאמצעות קריאה של בעלי מקצוע מיומנים. איתור נזילות נעשה, למשל, באמצעות גלאי תרמי- הגלאי התרמי יוצר תמונה כתוצאה של קליטת הבדלי הטמפרטורות במקום מסוים ובאמצעות התמונה הזאת ניתן לקבל מידע לגבי מצב הצנרת והליקויים שעשויים להיות בה.
כך ניתן לגלות, למשל, רטיבות מאחורי חיפוי (קרמיקה, פסיפס או אבן), היקוות של מים בגג או כתמי רטיבות שבעין לא מיומנת בחיים לא היינו שמים לב אליהם או מודעים לקיומם. בעצם איתור נזילות באמצעים של גלאי תרמי נותן לנו לראות את כל הדברים שלא היינו יכולים לראות אחרת ומאפשר לנו לקבל תמונה יותר כוללת לגבי המצב שבו הבית נמצא.

איתור נזילות באמצעות סריקה תרמית לצורך גילוי ליקויים ולצורך הערכה של היקף העבודות. כך יהיה ניתן לדעת בצורה הרבה יותר מדויקת את היקף העבודה ובהתאם להיקפה את המחיר, ואפילו לחסוך הרבה כסף כשיודעים בדיוק מה לעשות ואיפה לעשות זאת. עם זאת, איתור נזילות באמצעות סריקה תרמית הוא משהו שצריך להיעשות בידיים מיומנות של בעל מקצוע, אחרת עשויים לקבל מידע שגוי מהקריאה של התמונה. כך, למשל, יכול להיווצר מצב שליקוי שנגרם מאיטום לקוי נחשב כעיבוי של הקירות, או להפך.

איתור נזילות נועד כדי לתת לנו הערכה כוללת לגבי מצב הצנרת בתוך הבית שלנו, בין אם מדובר על בית שאנחנו שוקלים לחיות או בו או בדיקה תקופתית לבית שאנחנו כבר גרים בו. בעוד איתור נזילות באמצעות גלאי תרמי עשויה לעלות יותר כסף זה עשוי לחסוך לנו הרבה יותר אח"כ כשבמקום לעשות טעויות או להרוס תשתית שלמה יודעים בדיוק מה הבעיה ואיפה היא נמצאת. איתור נזילות, בצורה הזאת, נותן לנו שקט נפשי וידיעה שיש פחות סיכוי שדברים יפלו בין הכיסאות ולא יזכו לתשומת הלב הראויה.