מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
איתור נזילות

איתור נזילות- הדרך הבטוחה ביותר להיות בטוח איתור נזילות הוא נושא סבוך ומסובך שכולל בתוכו רובדים רבים ההופכים אותו לבלתי מובן לרוב האנשים


עידן
פורסם: 2/16/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית איתור נזילות

 

איתור נזילות- הדרך הבטוחה ביותר להיות בטוח
איתור נזילות הוא נושא סבוך ומסובך שכולל בתוכו רובדים רבים ההופכים אותו לבלתי מובן לרוב האנשים הפשוטים שלא מתעסקים עם נושא זה.
עובדה זו נכונה משום שנושא זה של איתור נזילות היה בעבר בעייתי עד מאוד לציבור הצרכנים הרחב בשל חוסר המקצועיות המשוועת של הגורמים העוסקים בתחום ויש להבין שגורמים אלה הוציאו שם רע עד מאוד לאותו שרברב המגיע במטרה לבצע את אותו איתור נזילות משום שהצרכנים כעת אינם יודעים במי לבטוח ובמי לא ולכן חוסר מקצועיות, חוסר רצינות, אי הגינות בגביית כספים, אי עמידה בזמנים (זמני הגעה, זמני עבודה וכו') הוציאו כולם שם רע עד מאוד לשרברבים הללו.
אם כך הבנו שהנושא של איתור נזילות אינו פשוט כלל וכלל.
וזאת כאמור בשל הגורמים השליליים בשוק שלא מבינים שהם עושים נזק לעצמם לטווח הארוך על ידי כך שהם גובים מחירים גבוהים יתר על המידה, לא מגיעים בזמן או לא מגיעים בכלל משום שקיבלו עבודה משתלמת יותר או מבצעים עבודה עלובה וגרועה שעליה הצרכן משלם הרבה יותר מדי ובסופו של גומר מאוכזב וממורמר על הביצועים הכושלים ועל המחיר הגבוה ששילם.
אך לא הכול אפור בעולם של תיקונים ביתיים.
הטכנולוגיה בימים אלה של המאה ה21 הגיע גם לתחום זה של התיקונים הביתיים בדמות מכשירים אלקטרוניים היודעים לקרוא את הצינורות החסומים בדיוק רב על ידי אמצעי של איתור חום ולכן חוסכים את זמן הבדיקה הרב, את זמן התיקון הרב ואת אי הוודאות הכרוכה בביצוע תיקונים מאין אלה שבדרך כלל לא מרצים את רצונו של הצרכן משום שאין הוא יודע כמה הוא הולך לשלם עבור התיקון ולכן אמצעים אלקטרוניים אלה, יותר נכון מכשירי בדיקה, הינם חשובים עד כדי כך לעולם זה הסובל מאי וודאות, מאי אמון, מחוסר ביטחון ומעוד גורמים שליליים יחסית למקצועות אחרים הקיימים בשוק.
יש לדעת שהעוסקים בשוק לא מחזיקים בתעודת מקצוע.
ולכן כה חשוב ללכת על גורם אמין שאותו אתם מכירים, במקרה הפחות טוב תלכו על גורם שעליו קיבלתם המלצות מחברים משום שללכת על פועל או עובד או גורם לא מוכר עלול לגרור תוצאות רבות אסון משום שבחירה זו דומה להימור ברולטה רוסית- אף פעם אינך יודע היכן תיפול, אם תיפול. בנוסף, באינטרנט קיימים כיום אתרים רבים המדרגים את בעלי המקצוע השונים לפי חוות הדעת של הלקוחות והשימוש באתרים אלה הוא חינמי לגמרי מה שהופך אותם למושכים עד מאוד לצרכן שלא מכיר גורמים שיוכלו לבצע בשבילו את אותה פעולה של איתור נזילות.
איתור נזילות הוא אם כן לא פעולה פשוטה ואף מאתגרת בתחום הכולל בתוכו רמאויות רבות וגם אי מקצועיות, לכן בבואו של הצרכן לבצע איתור נזילות עליו לוודא שיש לו על מי לסמוך.