מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
מעליות

מעליות הסיבות להתקנה של מעליות בבניין שלנו רבות ומגוונות- מבין הסיבות ניתן למנוע את הנגשת הבניין עבור נכים וקשישים, העלאה של ערך הנכסי

אלעד
פורסם: 2/16/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית מעליות

 
מעליות

הסיבות להתקנה של מעליות בבניין שלנו רבות ומגוונות- מבין הסיבות ניתן למנוע את הנגשת הבניין עבור נכים וקשישים, העלאה של ערך הנכסים וכמובן- להקל עבור האנשים אשר מתגוררים בקומות העליונות להגיע אליהם בקלות ובנוחות. הדבר שמרתיע הרבה אנשים כאשר הם מחליטים על התקנת מעלית בבניין שלהם הוא המחיר הגבוה- לעיתים זה לא מספיק לשלם רק על קניית המעלית וההתקנה שלה, אלא צריך, בנוסף להכל, ליצור תשתית בבניין על מנת שתוכל להכיל את המעלית הזאת מלכתחילה.

באמצעות הריסת תשתיות ובניית תשתיות מחוזקים ניתן להכניס אל מבנים אשר לא היה ניתן אחרת להתקין בהם מעליות את המעליות המיועדות. מכיוון שכך, הרבה ועדי דירות בחרו לפנות אל גופים קבלניים אשר מתמחים בתחום של תמא 38 על מנת שיבצעו אצלם עבודות שיפוצים. פעם ראשונה ששמעתם על פרויקט תמא 38? פרויקט תמא 38 הוא פרויקט שממשלת ישראל יזמה על מנת לענות על צורך של אנשים בהגנה מרבית בעיתות של רעידות אדמה (אשר עלולות לקרות).

בתמורה לאישורי בניה חריגים אנחנו יכולים להנות מחיזוק של תשתיות הבניין שלנו בנוף להטבות נוספות אשר נקבעות באמצעות חוזה העבודה. אחת מההטבות הללו היא, כאמור, התקנת מעליות בבניין- בתמורה לאישורי הבנייה החריגים (אשר מכניסים לו מספיק כסף, היו סמוכים ובטוחים בכך) מתחייב הקבלן המבצע להתקין בתוך הבניין מעליות. גם במידה וכוללת ההתקנה שיפוץ של תשתית הבניין על מנת שיהיה ניתן לדחוס אליו את המעלית, הדבר יבוצע.

כך, הדיירים זוכים לקבל מעלית בלי שהם נדרשים לשלם על כך פרוטה אחת מהכיס הפרטי שלהם. העלות היחידה שלהם תהיה כאשר הם יצטרכו לתחזק את המעלית מדי תקופה.