מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
מעליות

מעליות יש הרבה מאוד סיבות אשר בגלל נרצה להתקין מעליות בתוך מבנה- על מנת להנגיש את הבניין עבור נכם וקשישים, על מנת להעלות את הערך של הנ

אלעד
פורסם: 2/16/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית מעליות

 
מעליות

יש הרבה מאוד סיבות אשר בגלל נרצה להתקין מעליות בתוך מבנה- על מנת להנגיש את הבניין עבור נכם וקשישים, על מנת להעלות את הערך של הנכס בתוך המבנה וכמובן על מנת להקל על אנשים בקומות הגבוהות להגיע אליהן בקלות ובנוחות. לא משנה הסיבה, מעליות זה עסק שאינו פשוט להחלטה ואינו פשוט לביצוע- לעיתים אנחנו צריכים להרוס תשתיות בתוך הבניין על מנת שיהיה ניתן להכניס לתוכן מעלית. גם במקרה הזה- אנחנו זקוקים להסכמה של רוב התושבים בבניין.

בנוסף, זה יעלה לכם ביוקר- מעליות אינן זולות בכלל, והעלות של הקניה בנוסף לעלות ההתקנה, ביחד עם כל השיפוצים שעשויים להיות הכרחיים, הופכים את זה לכמעט בלתי משתלם כשמדובר על הוצאה כספית שמוציאים מהכיס הפרטי. מעליות ניתן להתקין באמצעות פרויקט תמא 38- פרויקט חדש ומהפכני שנותן אפשרות להרבה בעלי דירות בבניינים לשפץ את המבנה ועל ידי כך להפוך אותו ליותר נגיש, להעלות את הערך שלו וכמובן ליצור נוחות ורמת איכות גבוהה יותר עבור האנשים שחיים במקום.

על מנת לבנות מעליות בתוך הבניין באמצעות פרויקט תמא 38, עלינו להתייעץ עם עורך דין מוסמך אשר יוכל ללוות אותנו במהלך כל התהליך ולספק לנו את השירותים שאנחנו זקוקים להם- לוודא שאנחנו אכן מקבלים את כל הדברים שמגיעים לנו, ולעזור לנו מבחינה משפטית, בתהליכים הבירוקרטים וכן הלאה.

במידה והייתה הסכמה של רוב התושבים בבניין להתקין מעלית, השאלה הבאה שצריך לשאול היא- איך זה יבוצע? האם זה יצא מהכיס הפרטי שלנו או שנבחר לפנות אל קבלנים מבצעים שמתמחים בתחום של תמא 38 על מנת שיבצעו את העבודה בשבילנו?