מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
בדיקות קרינה

בדיקות קרינה בדיקות קרינה- שירות שרבים וטובים נזקקים לו מדי שנה, ככל שיותר ויותר טכנולוגיה משתלטת על העולם שלנו. ישנה טכנולוגיה אשר פו

אלעד
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית בדיקות קרינה

 

בדיקות קרינה

בדיקות קרינה- שירות שרבים וטובים נזקקים לו מדי שנה, ככל שיותר ויותר טכנולוגיה משתלטת על העולם שלנו. ישנה טכנולוגיה אשר פולטת קרינה- הקרינה הזאת היא לעיתים, בכמויות גבוהות מדי, אינה בריאה עבורנו. בעוד עם הקרינות ה"מסוכנות" באמת (כמו למשל קרינת רנטגן) אנשים דואגים להתנהל בצורה בטוחה מספיק, דווקא הקרינה ה"לא מסוכנת" היא זאת שבעייתית- בעוד קרינות שונות אשר אנחנו נחשפים אליהם באופן יומיומי (למשל- מכשיר הטלפון, מיקרוגל ואפילו אנטנות סלולארית אשר ממוקמות בכל מקום) אינן מזיקות כשלעצמן, כאשר הקרינה מצטברת זה לעיתים עשוי לגבול בסכנה בריאותית-

ישנם תקנים ישראליים אשר מעידים על מה רמת הקרינה המותרת על פי חוק, זאת על מנת לא לאפשר לכמות הקרינה להצטבר מעבר למותר ולראוי. כאשר הקרינה כן חורגת ממה שמקובל- אנחנו בבעיה. אנחנו צריכים למצוא אמצעי לפעול כנגד כמות הקרינה הזאת על מנת להבטיח את בריאותנו ובריאות משפחתנו.

איך מבצעים זאת? התשובה פשוטה- בדיקות קרינה.

בדיקות קרינה, אשר מבוצעות על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומנוסים (או לכל הפחות הם אמורים להיות כאלה), נותנות לנו את כלי המדידה הנחוץ לנו על מנת להיות מודעים למצבנו. בדיקות קרינה מאפשרות לנו למדוד, באמצעות מכשירים טכנולוגיים שונים, משהו שאנחנו לא יכולים לראות בעיניים הפיזיות שלנו- קרינה. 

באמצעות בדיקות קרינה אנחנו יכולים למדוד את הקרינה שקיימת אצלנו בבית, זאת על מנת להשקיט את נפשנו במידה ואנחנו חרדים לבריאות שלנו ושל ילדנו. באמצעות בדיקות קרינה אנחנו יכולים לוודא שאכן רמת הקרינה אשר קיימת אצלנו בבית אינה עולה על המותר וכך להוריד דאגה אחת, לכל הפחות, מעל ליבנו.