מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
מעליות

מעליות מלבד החשיבות העיצובית הרבה אשר מעליות מסיבות למבנים, קיימת גם החשיבות הפונקציונלית הרבה של שינוע אנשים ומטענים. העובדה כי מעליו

נועה
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית מעליות

 

מעליות

מלבד החשיבות העיצובית הרבה אשר מעליות מסיבות למבנים, קיימת גם החשיבות הפונקציונלית הרבה של שינוע אנשים ומטענים. העובדה כי מעליות הן אלמנט חשוב במיוחד במבנים שונים מהותי להתייחס ברצינות לנושא התחזוקה שלהן.

מעליות מתבלות עם הזמן מבחינה חיצונית: קירותיהן עשויים להתקלף, המראות שמורכבות בהן עשויות לדהות או להישבר והרצפה להיסדק. במקרים כאלו יש לפנות אל חברות המתמחות בשיפוץ וחידוש מעליות בכדי שיחזירו את מצבן לנקודה בה היו בתחילה: חידוש תאורה, צביעת הקירות, התקנת מראות חדשות ועוד.

מעליות עשויות להתקלקל מבחינה טכנית, הכפתורים עשויים להישחק ולא לפעול כשורה, הכבלים עשויים להתבלות ועוד. במקרים כאלו, של שחיקת מעליות מבחינה טכנית קיים סיכון בטיחותי של ממש לאנשים שנוסעים בהן. חשוב מאוד בהקשר זה לפנות אל טכנאי מורשה ומנוסה אשר יפתור את הבעיות הטכניות.

חשוב מאוד שכל חברה, בניין משרדים, בניינים ציבוריים ואפילו בתים פרטיים אשר מותקנות בהן מעליות יקפידו להעסיק שירות אשר ידאג לתחזוקתן, ישמר את פעילותן וידאג שלא תהיינה בעיות טכניות או בעיות אחרות אשר ישפיעו על תפקודן. חשוב לפנות את חברה המתמחה בתחזוקת המעליות או לטכנאים מוסמכים ובעלי ניסיון בתיקון ותחזוקה.

טכנאיי מעליות עשויים להתמודד עם מצבים מסוכנים ביותר במהלך עבודתם ולא פעם אנו שומעים על הצלת חיים של ממש במקרים שונים של תקלות בעוד אנשים תקועים בתוכן בחוסר אונים. על טכנאיי מעליות  להיות זמינים עשרים וארבע שעות ביממה ולהחזיק עמם חלקי חילוף ואביזרים נוספים למקרי חירום.

מעליות הן אמצעי שינוע ואף אלמנט עיצובי. חשוב מאוד להקפיד על תחזוקתן בכדי למנוע מצבים של סכנה בטיחותית או שחיקה עיצובית, וכמובן – לפנות את חברה או טכנאי מוסמך אשר יתמודד בצורה מקצועית עם הבעיה