מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
מעליות

מעליות מעליות הן אמצעי שימושי לעלות לקומות בבניינים. אבל למרות שהן אמצעי שימושי אין שום סיבה שמעליות לא תהיינה אסתטיות. דלתות של מעליות ל

טל
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית מעליות


מעליות

מעליות הן אמצעי שימושי לעלות לקומות בבניינים. אבל למרות שהן אמצעי שימושי אין שום סיבה שמעליות לא תהיינה אסתטיות. דלתות של מעליות למשל יכולות להיות דלתות סטנדרטיות או דלתות מעוצבות ומיוחדות שמתאימות ללובי של הבניין. יש מי שבוחרים לעשות חיפוי מעליות, זאת אומרת שקונסטרוקציית הפלדה של מעליות מחופה בקירות גבס וכך משתלבת במבנה חדר המדרגות באופן הרמוני. 

גם בתוך מעליות יש סוגים שונים של גימור. יש מי שמעדיפים מראה מהודר וסולידי ובוחרים במראה פנימי של מעליות דמוי עץ. מי שיכול להרשות זאת לעצמו יכול כמובן להשתמש בעץ אמיתי אבל העלות בהתאם. מעליות רבות, למעשה ברוב המעליות מותקנת מראה. יש הבוחרים במראה גדולה ויש הבוחרים במראה קטנה יותר, אבל מעטות הן מעליות ללא מראה. למעשה, אחד הדברים הראשונים שעושים כשנכנסים למעליות הוא להסתכל במראה. אולי זה מתוך מבוכה שנוצרת כאשר אנשים שאינם מכירים זה את זה נמצאים בתוך מעליות יחד.  כמו מקומות ציבוריים רבים גם מעליות נדרשות לכללי התנהגות בסיסיים. בבתים משותפים יש אנשים שמורידים את הזבל ומשאירים אחריהם בתוך מעליות שובל של נוזל רטוב. כמובן שיש לנקות את הלכלוך ולא להשאיר אותו לדיירים האחרים שעושים שימוש במעלית אחריהם.

גם אם מגיע מנקה אין זו סיבה לגרום לאחרים לסבול עד אז. מעליות, בין אם בבתים משותפים, בנייני משרדים או בניינים ציבוריים, הן מקום מפגש של אנשים שונים שלא תמיד מכירים זה את זה. מקובל ומותר לעמוד עם הגב לאנשים במיוחד כאשר המעליות מלאות וצפופות. כמובן שיש לזוז ולאפשר למי שמבקש לצאת מהמעלית מקום לעשות זאת. נשמח גם אם תחסכו מאיתנו את השיחות בטלפון הסלולארי כאשר אתם בתוך מעליות.