מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר
שם ומשפחה:*
טלפון:*
דוא"ל:
הערות:
תמא 38

תמא 38 תמא 38 הוא פרויקט שיזמה ממשלת ישראל אשר נועד לחזק מבנים כנגד רעידות אדמה בארץ ישראל. אולי חלקכם שמעתם על הפרויקט תמא 38- אולי ר

אלעד
פורסם: 3/9/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית תמא 38

 

תמא 38

תמא 38 הוא פרויקט שיזמה ממשלת ישראל אשר נועד לחזק מבנים כנגד רעידות אדמה בארץ ישראל. אולי חלקכם שמעתם על הפרויקט תמא 38- אולי ראיתם שלט מתנוסס באחד האזורים היוקרתיים של מרכז גוש-דן, אולי קראתם על זה בעיתון או שמעתם את זה ברדיו.

אולי תהיתם מה זה בדיוק פרויקט תמא 38 ולכן פניתם אל המאמר הזה לראות – אולי אתם זכאים למשהו טוב?

תמא 38 היא תוכנית מתאר ארצית שיזמה ממשלת ישראל על מנת לענות על הצורך של התושבים לביטחון- במהלך אסונות טבע שאנחנו לא יכולים לשלוט עליהם, פעולה מונעת נכונה יכולה למנוע אסונות כבדים- אובדן של רכוש ואובדן של חיי אדם. אחד מאסונות הטבע האפשריים בארץ ישראל הוא רעידת אדמה, אשר עשויה לכלות את הבניינים אשר אינם חזקים דיים כדי לעמוד בה. באמצעות תמא 38 מבצעים הקבלנים את עבודות החיזוק והשיפוץ אשר דרושים למבנה מסוים ובתמורה מקבלים היתרי בנייה חריגים שמאפשרים להם לבנות יחידות נוספות בבניין- לידו או על הגג.

התוצאה? הדיירים של המבנה מקבלים בניין מחוזק עם הטבות שונות נוספות כמו מעלית, שיפוץ החנייה וכן הלאה וגם לא צריכים להוציא שקל אחד בודד מהכיס הפרטי שלהם על מנת לבצע זאת.

רוצים לדעת האם אתם זכאים להשתתף בתוכנית של תמא 38? רוצים לדעת מה ההליכים על מנת להיות חלק בתהליך של תמא 38? פנו לעורך דין אשר מתמחה בתחום של תמא 38 כדי לקבל ייעוץ וליווי משפטי בהליכים השונים אשר קשורים בתוכנית. באמצעות עורך דין אנחנו יכולים להבטיח את קבלת כל הזכויות שמגיעות לנו, זאת כדי שנוכל להנות מפירות התוכנית.